Wat we doen

Ons team bestaat uit stuk voor stuk gedreven en enthousiaste young professionals. Voor ieder vraagstuk hebben wij de specialist, marketing avonturiers voor creatieve uitingen en campagnes en website helden voor een prachtige volledig responsieve website of webshop. Wil je liever opvallen met een unieke app voor een evenement of een bedrijfsgame? Onze app nerds bouwen de mooiste apps, perfect werkend op iedere tablet en smartphone.

Neem contact op

header icon

Online Marketing

Onze marketing avonturiers zijn gespecialiseerd in het creëren van creatieve online marketingcampagnes, perfect passend bij de doelgroep van jouw bedrijf. Van lange termijnstrategieën tot creatieve campagnes met pakkende advertenties en ludieke acties.

Wil jij jouw naamsbekendheid vergroten? Een brede of specifieke doelgroep effectief bereiken of opvallen tussen de concurrenten? Onze avonturiers staan te trappelen om uw bedrijf écht op de kaart te zetten!

bericht op facebook van doortje kookt
voorbeelden social media tennis toko

Wat leveren onze online marketingdiensten op?

Dat is natuurlijk afhankelijk van het doel, want zonder doel kunnen wij niet scoren. Voor onze marketingklanten bereikten wij in ieder geval het volgende:

  • Verhoging naamsbekendheid
  • Onderscheiding van de concurrent
  • Positief contact met doelgroep
  • Verhoging aantal klanten

Neem bijvoorbeeld eens een kijkje achter de schermen bij het marketing avontuur van Doortje kookt, de trots van Dutch design Linteloo of lokale webshop Tennis TOKO.

Hoe werken wij?

Marketing is topsport en sport dragen wij een warm hart toe. Om te scoren, kijken wij naar drie aspecten: wie is onze opdrachtgever, in welke markt acteert zij en wat wil de klant van de klant? Met deze basiskennis kunnen wij onze creativiteit loslaten om jouw doelgroep te bereiken zonder de identiteit uit het oog te verliezen. Wij houden niet van documenten en grote verslagen die wij zelf niet zouden willen lezen, daarom behandelen wij in een marketingadvies kort de volgende onderdelen:

  1. Speelveld: bij het in kaart brengen van het speelveld kijken wij naar wat er in de markt gebeurt, hoe jouw bedrijf zich daarin positioneert en wat de concurrent precies doet
  2. Spelers: deze groep staat in een sportsituatie in het veld en moet bereikt worden door middel van communicatie en marketing. Hoe zien de spelers eruit, wat doen zij online en hoe kunnen wij ze bereiken? Dat vinden wij uit bij het in kaart brengen van de spelers
  3. Doelen: met een duidelijk doel kunnen wij gaan scoren! Wat wil jij met jouw organisatie bereiken en hoe kunnen wij daar met marketing aan bijdragen?
  4. Strategie: gaan we voor een persoonlijke aanpak of zijn de spelers vatbaar voor retargeting door middel van Facebook-advertising? Met de strategie zetten wij samen met jou de rode lijn uit voor de marketingactiviteiten
  5. Speelwijze: naar aanleiding van de strategie bepalen wij of we LinkedIn, Facebook, Instagram, Snapchat of een ander (online) kanaal gebruiken. Hier gaan we de spelers bereiken zodat wij kunnen scoren
  6. Financiën: het is natuurlijk ook handig om te weten wat het consistent voeren van een contentkalender kost en wat Facebook precies vraagt voor het adverteren richting de doelgroep
  7. Speelschema & nabeschouwing: om te bepalen of wij op de goede weg zitten maken wij een speelschema waarbij wij graag met jou evaluatiemomenten inplannen en bijvoorbeeld maandelijks nabeschouwen

Wij weten hoe wij moeten scoren, de bal ligt nu bij jou! Wanneer kunnen wij beginnen?