Marketing automation

Zit jouw mailbox ook vol met mails die je toch niet leest? Die van je klant ook! Met marketing automation voorkom je dat jouw boodschap verloren gaat in de jungle van het postvak in.

De juiste boodschap op het juiste moment

… en dan ook nog verstuurd naar de juiste persoon. Dat kan met marketing automation. Door het segmenteren van je publiek en het bouwen van de juiste workflow behaal je meer resultaat.

Is iemand een lead of een prospect? Een MQL of een SQL? Inzicht in de customer journey van je (potentiële) klant is de basis als je de juiste boodschap op het juiste moment wilt brengen. Door mailing en CRM aan elkaar te koppelen is dat nu makkelijker dan ooit om je klanten te segmenteren.

Die segmentatie kan dan weer de basis vormen voor personalisatie en automatisering. Niet één mail van allen (en ook niet allen voor één mail), maar wel een welkomstmail, een onboarding mail, een re-engagementmail, een mail over een verlaten winkelmandje en nog veel meer, precies wanneer de klant het verwacht én nodig heeft. Met meer dan tien jaar ervaring kunnen we bij Social Brothers zowel de segmentatie implementeren in je CRM, als de ideale emailflow opstellen.

Een mailflow kan opgezet worden vanaf een simpel mailsysteem als Mailchimp, maar we kunnen het ook koppelen aan een CRM zoals Salesforce of HubSpot.

Kort samengevat:

  • Minder werk, meer resultaat
  • Automatiseren én personaliseren
  • Datagedreven
  • Direct inzicht in openingsratio, CTR en conversies

Kennismaken met Niels de Leng, Business developer

Plan direct een afspraakNeem contact op
Ik doe aanWhatsApp

Samen met ons team helpen wij onze opdrachtgevers, vandaag, morgen en op de lange termijn

Melvin WoudenbergMarketing lead
Wat wij voor jou kunnen doen

En… heb je al een project in gedachten?

Daag ons uit en laten wij ff vrij sparren onder het genot van een bakkie pleur.

Neem contact op