Samen met de Gemeente Utrecht inwoners aanzetten tot energiebesparing
Samen met creatief communicatiebureau Enof hebben we de campagne ‘Slim! Ik doe het’ opgezet. In deze campagne in samenwerking met de gemeente Utrecht willen we Utrechters aanzetten om energie te besparen, bijvoorbeeld door de aanschaf van een warmtepomp of door isolatie.
In deze case
- Uitdaging
- Oplossing
- Facts & figures
Een duidelijke website structuur realiseren
Uitdaging
Slim! Ik doe het!
Oplossing
Om de juiste mensen te bereiken en te interesseren voor het onderwerp hebben we een brede campagne opgezet. Met de slogan ‘Slim! Ik doe het’ krijgen Utrechters een kijkje in hoe anderen energie en geld besparen. Deze advertenties lopen via Instagram en Facebook en zijn getarget op wijken met veel koopwoningen. Maar daarnaast staan ook door heel Utrecht abri’s met posters én komen er verschillende eenmalige acties in de stad. Met deze brede aanpak kunnen we bij zoveel mogelijk huiseigenaren interesse opwekken voor duurzaam wonen.
Facts & figures
- 304.000 impressies per maand
- Meer dan 7.000 klikken per maand
- Meer dan 10.000 websitebezoeken per maand
- Meer dan 180 afspraken per maand
Help ons, wat vind je er van?
Bedankt, jouw feedback is ontvangen! ❤️
Bedankt, jouw feedback is ontvangen!