Blue Current: Rebranding van een snelgroeiend bedrijf
Blue Current is een start-up gespecialiseerd in smart energy management met internationale ambitie. Ze leveren slimme software, laadpunten en diensten die de transitie naar duurzaam vervoer versnellen in zowel de B2B- als B2C-markt. Vooral de markt voor laadpalen voor elektrische auto’s groeit snel. Om deze groei te faciliteren is aan ons gevraagd om een nieuw merk te ontwikkelen voor Blue Current.
In deze case
- Uitdaging
- Oplossing
- Facts & figures
Direct in contact komen met de juiste doelgroepen
Uitdaging
Samen bouwen aan een merk
Oplossing
Via verschillende merksessies zijn we met Blue Current aan de slag gegaan met de ontwikkeling een nieuwe huisstijl, een nieuw huisstijlhandboek en een nieuw websitedesign. Dit wordt continu gemonitord en geoptimaliseerd. De huisstijl is ook ingezet voor enkele offline producten, zoals brochures bij de verschillende laadpalen van Blue Current.
Facts & figures
- Snelle realisatie van een sprankelend design
- Één huisstijl en tone of voice voor alle uitingen
- Overzichtelijk datadashboard voor klanten van Blue Current
Help ons, wat vind je er van?
Thanks voor de feedback!
Thanks voor de feedback!