24 mrt 2022

Linteloo: Een geweldige offline beleving vertalen naar een digitale experience

Melvin Woudenberg
Melvin
❤️ Project
9 min. leestijd

In 1994 begon Jan te Lintelo het merk, LINTELOO, gericht op comfort en een heerlijk luxe leven. Gericht op een leven dat in het teken staat van vrijheid, samen zijn en “easy living’’ comfort. Het is dan ook niet voor niks dat zijn eerste sofa, genaamd “Easy Living”’ een geweldig succes was. LINTELOO is in Nederland actief door middel van verschillende ‘’feel good studio’s’’ en regionale dealers, daarnaast is er een brand-showroom in Zeist. Samen met het team van LINTELOO zijn we aan de slag gegaan om de verschillende kernwaarden door te vertalen naar de digitale kanalen waarop LINTELOO actief is. 

 

In deze case

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Facts & figures

Data gedreven beleving bieden

Oplossing

Voor LINTELOO hebben we een nieuwe website gerealiseerd waarop de verschillende designmeubelen uitgelicht worden. Via de website is het mogelijk een brochure aan te vragen of direct een afspraak te maken in de showroom in Zeist. Daarnaast draaien we via social media een marketingcampagne die continu wordt geoptimaliseerd en waarmee we bepaalde producten extra onder de aandacht brengen van het juiste publiek. Voor de meetbaarheid is het HubSpot CRM geïmplementeerd en gekoppeld met de website.

 

Facts & figures

In één jaar:

  • 6,5 miljoen weergaven van advertenties
  • Bijna 50.000 klikken op advertenties
  • 27% meer bezoekers op de website
  • Stijging van het aantal gebruikers van de website met  36%
Steven Founder[email protected]06-20413957
Ik doe aanWhatsApp

Geïnspireerd? De volgende onderwerpen zijn aanbod gekomen

MarketingSEASEOUX Design
Toon alle inspiratie