Eyescan: door de bomen het bos weer zien
Eyescan is dé specialisten in veilige oogzorg. Op verschillende locaties in Nederland verzorgt Eyescan oogzorg van de hoogste kwaliteit. Wat begon als een organisatie met een beperkt aantal vestigingen, is de afgelopen jaren flink gegroeid. Ze hebben de ambities om de komende jaren nog verder door te groeien. Vanuit Eyescan kwam de vraag naar voren om de verschillende marketingactiviteiten verder te professionaliseren, een nieuwe website te ontwikkelen en om de verschillende interne en externe marketingactiviteiten zoveel mogelijk te automatiseren. Samen met het team van Eyescan zijn we deze uitdaging aangegaan.
In deze case
- Uitdaging
- Oplossing
- Facts & figures
Direct in contact komen met de juiste doelgroepen
Uitdaging
Datagedreven marketing campagnes
Oplossing
Voor Eyescan hebben we een mobile first custom WordPress website ontworpen die voldoet aan de behoeften van de oogzorgklinieken. Patiënten kunnen nu automatisch een informatieboekje aanvragen of direct een afspraak inplannen. Het ontwerp van de website is hand in hand gegaan met een data-onderzoek. Dit onderzoek heeft nieuwe mogelijkheden blootgelegd voor zowel de SEO- als de SEA-activiteiten van Eyescan. Zo zijn er SEO-teksten geschreven over oogaandoeningen. Om de marketing- en salesactiviteiten op elkaar af te stemmen én om taken te automatiseren hebben we het HubSpot CRM geïmplementeerd.
Facts & figures
- Stijging van het aantal sessies op de website met 46%
- Stijging van het aantal leads met 200%
- Stijging van het aantal conversie via Google Ads met 42%
Help ons, wat vind je er van?
Thanks voor de feedback!
Thanks voor de feedback!