Low Car Diet: Samen slimmer om gaan met mobiliteit
Het Low Car Diet is een initiatief van Stichting De Reisbeweging gericht op het verminderen van het gebruik van de auto. Tijdens een volledige campagne maand staat alles in het teken van mobiliteit en duurzaam (én sportief) reizen. Aan het Low Car Diet doen verschillende bedrijven, organisaties en overheidsinstellingen mee die dit initiatief een warm hart toedragen. Wij zijn gevraagd om verschillende campagnes samen te stellen, nieuwe doelgroepen te bereiken en het community platform te realiseren.
In deze case
- Uitdaging
- Oplossing
- Facts & figures
Direct in contact komen met de juiste doelgroepen
Uitdaging
Datagedreven campagnes
Oplossing
Voor het Low Car Diet hebben we samengewerkt met Fynch Smart Mobility. Via de Fynch app kunnen deelnemers punten sparen met duurzame reizen of thuiswerkdagen. Om zoveel mogelijk deelnemers te stimuleren om de app te gebruiken hebben we gekozen voor conversiegerichte campagnes met een bottom-up approach. Hierbij hebben we een unieke toolkit per deelnemende organisatie gemaakt, die ingezet kan worden om binnen de eigen kringen deelnemers te werven. Daarnaast hebben we Facebook, LinkedIn, Instagram en mail ingezet om organisaties én werknemers te bereiken.
Facts & figures
- 12 gepersonaliseerde toolkits met 14 verschillende materialen
- Video’s met 40.004 weergaven op socials
- 42.013 weergaven van LinkedIn ads
Help ons, wat vind je er van?
Thanks voor de feedback!
Thanks voor de feedback!