EASY Noise Control: klaar voor de toekomst met PMax
EASY Noise Control is dé marktleider en specialist op het gebied van akoestiek en geluidsisolatie. Zij leveren, produceren en monteren akoestische oplossingen tegen galm in gebouwen en doen dat jaarlijks zo’n 500 keer! Er is daarnaast een breed assortiment aan akoestische materialen direct uit voorraad leverbaar.
Vanuit Social Brothers werken wij full service voor EASY Noise Control en assisteren ze met de website, het CRM-systeem, design, digital marketing en marketplaces in meerdere landen.
In deze case
- Uitdaging
- Oplossing
- Facts & figures
Een breed aanbod voor B2B én B2C
Uitdaging
Het juiste product bij de juiste persoon
Oplossing
Om een toekomstbestendig plan te bouwen zijn we aan de slag gegaan met PMax campagnes op het moment dat deze voor de Nederlandse markt gelanceerd werden. Na een deep-dive in de mogelijkheden waren we klaar om deze nieuwe tool en kennis in te zetten voor EASY Noise Control.
Dat vergde een vergaande strategie. Die algemene zoekwoorden en zoekopdrachten op intentie maken het belangrijk dat wij de campagnes kunnen sturen. Daar is data voor nodig. Om onze campagnes te blijven voeden met data is HubSpot geïmplementeerd. Data vanuit het salesproces in dit CRM wordt zo naar onze campagnes gestuurd waardoor deze zo relevant mogelijk blijven. En dát zorgt er weer voor dat de campagnes de juiste producten aan de juiste personen tonen.
Facts & figures
- Een stijging van 23% in contactverzoeken;
- Gemiddelde ROAS van 3;
- Toekomstbestendige structuur.
Resultaat
Het resultaat? Een uitgebreide strategie en een complexe set-up, maar wel een die klaar is voor de toekomst! Wij zijn uitvoerig in PMax gedoken en passen deze nieuwe kennis toe op alle PMax campagnes van EASY Noise Control. De huidige structuur biedt hen de komende jaren in ieder geval genoeg potentie om marktleider te blijven in Nederland en dit te worden in andere landen.
Help ons, wat vind je er van?
Bedankt, jouw feedback is ontvangen! ❤️
Bedankt, jouw feedback is ontvangen!