Ik wil potentiële medewerkers bereiken
Wij helpen onze opdrachtgevers groeien door middel van het onder de aandacht brengen van vacatures bij potentiële nieuwe medewerkers.
Groeien door het bereiken van de juiste potentiële medewerkers
Dat het van belang is om de juiste teamleden aan te nemen hoeven we niemand uit te leggen. Daarnaast is het vaak een uitdaging om de juiste doelgroep met de juiste boodschap te bereiken om überhaupt de vacatures onder de aandacht te brengen.
Ons team van designers, marketeers en developers helpen onze opdrachtgevers met deze uitdaging, soms door het samenstellen van een werkgeversmerk, het bouwen van een werken bij website, het implementeren van een ATS (Applicant Tracking Software) of door middel van data-gedreven recruitment campagnes.
Voor deze activiteiten hebben we een recruitment funnel ontwikkeld die we in samenspraak met onze opdrachtgevers continu optimaliseren. De funnel is de leidraad waar we onze activiteiten op baseren, geeft een beeld van de resultaten en schetst de potentie binnen jouw recruitment markt.
Door middel van data, A/B tests en de implementatie van de juiste software helpen wij onze b2b opdrachtgevers met groeien.
Tijd voor een samenvatting;
- Werkgever merken bouwen zit in ons hart sinds 2011,
- Van bereik, tot sollicitant en nieuwe teamlid,
- Data als basis voor onze activiteiten,
- Een vast team als recruitment partner,
Locatie gebaseerde pushberichten sturen
“Wij willen dat de eindgebruiker onze app vaker of uberhaupt opent…” zei Pietje van PON.
Ik wilde van mijn bedrijf een merk maken. De corporate identity-sessie legde een basis aan wat later de wel bekende SPAR university is geworden.
En… heb je al een project in gedachten?
Daag ons uit en laten wij ff vrij sparren onder het genot van een bakkie pleur.