Wat we doen

Ons team bestaat uit stuk voor stuk gedreven en enthousiaste young professionals. Voor ieder vraagstuk hebben wij de specialist, marketing avonturiers voor creatieve uitingen en campagnes en website helden voor een prachtige volledig responsieve website of webshop. Wil je liever opvallen met een unieke app voor een evenement of een bedrijfsgame? Onze app nerds bouwen de mooiste apps, perfect werkend op iedere tablet en smartphone.

Neem contact op

header icon

Linteloo op IMM Cologne 2016

Linteloo is de trots van Dutch-design. Ze bieden een exclusief assortiment meubels van Nederlandse ontwerpers. Op de International Interior Show IMM Cologne in Keulen werden de ontwerpen van Sebastian Herkener, Linteloo Lab en Jan des Bouvrie gepresenteerd. Omdat Linteloo haar beurzen zorgvuldig uitkiest, is het essentieel dat de communicatie rondom de beurs vlekkeloos verloopt. Social Brothers kon hieraan bijdragen door op online gebied te zorgen voor synergie met wat offline plaatsvond.

website linteloo showroom cologne 2016

Website

Voor, tijdens en na de beurs hebben wij hard gewerkt aan een gestroomlijnde presentatie van de nieuwste ontwerpen van Linteloo. Gelijktijdig met de opening van de beurs verschenen de nieuwe ontwerpen op de website. De look and feel van de website is speciaal aangepast aan de lancering. Voor de pers hebben wij een virtuele persomgeving gecreëerd waar, na invoer van een e-mailadres, alle benodigde informatie en afbeeldingen in uiteenlopende formaten beschikbaar worden gemaakt. Op deze manier wordt de lijst van nieuwsbriefontvangers uitgebreid. Ook wordt het inzichtelijk wie wat heeft gedownload.

Mailings

De afgelopen jaren is een mooie mailinglist opgebouwd met volgers en zakelijke contacten van Linteloo. Om ervoor te zorgen dat deze contacten wisten van zowel de deelname aan de beurs als de nieuwe producten die werden gepresenteerd, is er een aantal mails gestuurd. Voorafgaand aan de beurs is een teaser verzonden met uitnodiging en openingstijden, vervolgens hierop volgde een nieuwsbrief waarin de designers met hun producten gepresenteerd werden om af te sluiten met een bedankje voor de aanwezigen na afloop van de beurs. Resultaat is meerdere contactmomenten met volgers van het merk en vernieuwde aandacht voor Linteloo en zijn nieuwe producten.

linteloo open huis flyer
collage van foto's linteloo 2016

Social

Tijdens de beurs werden er realtime berichten op social media geplaatst. Van tevoren zijn deze berichten grotendeels klaargezet en tijdens de beurs werden ze afgemaakt met actualiteiten en afbeeldingen. Op de website kwam gelijktijdig een overzicht van de meest recente berichten van Linteloo en berichten waarin Linteloo werd genoemd. Er waren heel wat extra handen nodig om alle reacties snel te verwerken, dus gedurende de beurs hebben we extra tijd vrij gemaakt om de social media rondom Linteloo te monitoren. Resultaat van de gepubliceerde berichten is een totaalbereik van ruim 115.000 personen.

Voor een trouwe klant staan wij altijd klaar. De IMM Cologne 2016 is hier een goed voorbeeld van. De uitdaging van dit project zat vooral in timing en anticipatie. Het was een intensieve week, zowel voor Linteloo als voor ons, maar we kijken met trots terug op een geslaagde beurs. Krijg een impressie van de beurs en de nieuwe ontwerpen via linteloo.com