Wat we doen

Ons team bestaat uit stuk voor stuk gedreven en enthousiaste young professionals. Voor ieder vraagstuk hebben wij de specialist, marketing avonturiers voor creatieve uitingen en campagnes en website helden voor een prachtige volledig responsieve website of webshop. Wil je liever opvallen met een unieke app voor een evenement of een bedrijfsgame? Onze app nerds bouwen de mooiste apps, perfect werkend op iedere tablet en smartphone.

Neem contact op

Een huisstijl met persoonlijkheid

Muriël Versluis heeft via incompany trainingen met grote organisaties gewerkt zoals De Telegraaf, KLM, Vitens en KPN. Als SalesDIVA helpt zij ook zzp’ers en mkb’ers aan meer klanten en meer omzet.

De uitdaging

SalesDIVA is niet zoals alle andere salestrainers. Haar methode vraagt geen lesboeken en droge lesjes ‘sales’. Een training van SalesDIVA is sprankelend, actief, grappig en af en toe ook confronterend. Omdat er veel concurrentie op de markt is, is het van groot belang om het onderscheidende vermogen van SalesDIVA te communiceren.

salesdiva logo
pc salesdiva site
De oplossing

Het belangrijkste visitekaartje van iedere onderneming? Een snelle, frisse, moderne website. En daarom hebben we die van SalesDIVA nu voor de derde keer in een nieuw jasje gestoken. Door de jaren heen zijn er namelijk heel wat diensten en functionaliteiten aan de website toegevoegd. Zo stroomt een website na verloop van tijd vol. Dan is daar opeens het moment dat je naar de website kijkt en denkt ‘eigenlijk kan dit niet meer’. We zijn rond de tafel gaan zitten en hebben besloten een nieuw ontwerp te maken en gelijk over te gaan op een nieuwe huisstijl.

Wat direct opvalt is het eigenzinnige design van de website. De afbeeldingen en video’s zijn zeshoekig uitgesneden en het hoofdmenu bevindt zich aan de linkerkant van de pagina. Een belangrijk verschil met de vorige website is het overzicht van activiteiten zoals kennissessies en masterclasses. Er zijn verschillende data te boeken en de masterclass heeft een maximum van twaalf deelnemers. Dankzij een technische oplossing, geïnspireerd op het webshopsysteem, staan alle data overzichtelijk bij elkaar en komt er automatisch een ‘volgeboekt’ signaal als een masterclass twaalf deelnemers heeft. Dit is voor de lezer netter en voor ons overzichtelijker. Naast de activiteiten heeft de website veel content, want Muriël Versluis blogt regelmatig. Om alle informatie overzichtelijk bij elkaar te brengen, zijn de blogberichten opgedeeld in originele categorieën zoals ‘verrassende visie’ en ‘mindset’. Zo kan de lezer op een speelse en eigentijdse manier door de website navigeren.

Het resultaat

Net als Muriël Versluis heeft deze website persoonlijkheid, humor en inhoud. De strakke vormgeving en  het kleurgebruik benadrukken SalesDIVA als autoriteit, maar de tekst is met een knipoog geschreven. Op deze manier is de website een nog betere afspiegeling van de ondernemer. Nieuwsgierig geworden? Neem gerust een kijkje op de website van SalesDIVA!

blogpagina salesdiva

Ben jij toe aan een nieuwe, frisse huisstijl die beter aansluit bij jouw onderneming en jouw doelgroep? Wij denken graag met je mee! Neem vrijblijvend contact met ons op, we gaan graag met je in gesprek.