Wat we doen

Ons team bestaat uit stuk voor stuk gedreven en enthousiaste young professionals. Voor ieder vraagstuk hebben wij de specialist, marketing avonturiers voor creatieve uitingen en campagnes en website helden voor een prachtige volledig responsieve website of webshop. Wil je liever opvallen met een unieke app voor een evenement of een bedrijfsgame? Onze app nerds bouwen de mooiste apps, perfect werkend op iedere tablet en smartphone.

Neem contact op

header icon

Doortje kookt

De tegenhanger van HelloFresh, Thuisbezorgd en Just-Eat maar dan toch net iets anders. Doortje kookt is een concept wat begin 2015 is gelanceerd en kant-en-klare maaltijdboxen levert aan mensen die geen zin of tijd hebben om verantwoord te koken. Belangrijk onderscheidingspunt ten opzichte van HelloFresh is dus dat je niet hoeft te koken en ten opzichte van Thuisbezorgd is dat het niet ongezond is. Dit vernieuwende concept kreeg een website met bestelsysteem en om dit concept bij de consument.

Website

In samenwerking met IT-vrienden is de website van Doortje kookt ontwikkeld waarbij Social Brothers verantwoordelijk was voor het ontwerp. Hierbij is bij elk element nagedacht over de gebruiksvriendelijkheid voor de gebruiker. Zo makkelijk als het concept klinkt, zo makkelijk moet het bestellen ook zijn. Op dit moment biedt de website ruimte voor de pakketten die aangeboden worden, blogs en een mooie social bar die de social media activiteit overzichtelijk en automatisch weergeeft.

overwant van doortje kookt in groen
bericht op facebook van doortje kookt

Online marketing

Voor Social Brothers lag de uitdaging in het feit dat Doortje kookt een volledig nieuw concept is en landelijk bereik wilde bewerkstelligen. Om dit te bereiken is een online strategie opgezet volgens het online marketing model van Social Brothers. Het speelveld werd in kaart gebracht, de spelers die beïnvloed moeten worden, de doelen om te kunnen scoren, de strategie en de speelwijze. Na een half jaar van actief campagne voeren is een bereik opgebouwd wat als volgt kan worden opgedeeld:

  • 200.000 personen bereik op Facebook
  • 8.000 likes op Facebook
  • 25.000 websitebezoekers

Op dit moment is een consistente invulling van de website en social media wat zorgt voor naamsbekendheid en op de lange termijn een vergroting van het marktaandeel.

Offline ontwerp

Omdat Doortje kookt regelmatig op jaarmarkten en beurzen te vinden is, is offline ook het een en ander ontworpen. Denk hierbij aan:

  • Flyers
  • Brochures
  • Tasjes
  • Productstickers
  • Accessoires (zoals ovenwanten, pollepels)
  • Beursstand
  • Gangpresentaties
stand doortje kookt op beurs