Bijna dagelijks krijgen we de vraag onze opdrachtgevers hoe zij het beste om kunnen gaan met de huidige Corona situatie. Lastige keuze natuurlijk, er zijn ontzettend veel onderdelen om naar te kijken.
We zien dat de prijs per klik of conversie aan het dalen is, maar dat de interactie per advertentie minder is. Niet onbelangrijk, maar wat doet je concurrent eigenlijk op dit moment? Stopt die? Of is die juist extra aan het investeren? Daarom introduceren wij de advertentiescan.
Deze scan is voor ieder bedrijf wat zich online presenteert. Van B2C Webshops of B2B websites met producten of diensten. Wanneer je concurrenten actief zijn online, is het goed om hun gedrag te monitoren.
Leuk zo’n advertentiescan, maar wat heb je er aan? Je krijgt van ons een analyse van de volgende punten:
Daarnaast laten we in een 1-1 sessie samen door de analyse, zodat je direct weet wat er te verbeteren valt. Kortom alles om ervoor te zorgen dat je ook in deze tijd effectief aan de slag kan met je online marketing campagne.
Meer weten over online marketing? Bekijk ook eens onze selectie van blogs en whitepapers