Wat we doen

Ons team bestaat uit stuk voor stuk gedreven en enthousiaste young professionals. Voor ieder vraagstuk hebben wij de specialist, marketing avonturiers voor creatieve uitingen en campagnes en website helden voor een prachtige volledig responsieve website of webshop. Wil je liever opvallen met een unieke app voor een evenement of een bedrijfsgame? Onze app nerds bouwen de mooiste apps, perfect werkend op iedere tablet en smartphone.

Neem contact op

Waar we trots op zijn

Benieuwd waar wij eerder aan gewerkt hebben? Wij zijn ontzettend trots op onze breed georentieerde projecten en laten ze dan ook dolgraag zien. Van een luxe meubelfabrikant (LINTELOO) tot een netwerkorganisatie in de haven van Rotterdam (iTanks).
Ontdek onze opdrachtgevers én opdrachten hiernaast.

Neem contact op

10 simpele tips om je website in orde te hebben in coronatijd

geschreven door Lisanne Vroomen op 07 apr. 2020

Tijdens de coronacrisis letten we allemaal extra op onze hygiëne. We wassen onze handen vaker en zorgen ervoor dat we deurklinken en lichtknopjes regelmatig poetsen. Maar we moeten ook onze digitale hygiëne niet vergeten. Met een goede digitale hygiëne maak je deze tijd net wat makkelijker voor je klanten.

Communicatie naar je klanten

Waarschijnlijk heeft de coronacrisis invloed op je bedrijf. Jij en je werknemers werken bijvoorbeeld niet meer op kantoor. Je klanten kunnen zich dan afvragen of je nog bereikbaar bent. Als je een fysieke winkel hebt, vragen klanten zich wellicht af of die nog open is. Daarom is het goed om duidelijk naar je klanten te communiceren. We geven je tien tips.

  1. Gebruik een pop-up of banner op je website met korte informatie over je bereikbaarheid, zoals ‘we zijn bereikbaar via 030 737 09 02’ 
  2. Geef in dezelfde pop-up of banner ook korte informatie over je openingstijden, zoals ‘wij zijn helaas gesloten tot 1 juni’. 
  3. Vergeet niet je openingstijden aan te passen op de website zelf. Het kan verwarrend werken als hier wel nog de normale openingstijden staan.
  4. Denk ook aan de openingstijden in Google My Business. Ook deze pas je aan, als dat aan de orde is.
  5. Heeft de coronacrisis gevolgen voor je levertijden, geef dat dan ook duidelijk aan. Zo weten klanten wat ze kunnen verwachten.
  6. Heb je evenementen die niet doorgaan, laat het dan weten. Zoek zoveel mogelijk naar online mogelijkheden om events toch door te laten gaan. Zet een cursus bijvoorbeeld om naar een webinar.
  7. Stimuleer digitaal contact via de website. Denk bijvoorbeeld aan de optie om een livechat toe te voegen. Zo kun je je klantenservice draaiende houden.
  8. Geef klanten ook de mogelijkheid om een digitale afspraak in te plannen via de website. Zo kan ook dit klantcontact doorgaan.
  9. Geef ook uitgebreidere informatie over hoe je binnen je bedrijf omgaat met corona en welke gevolgen dat voor je klanten heeft. Kunnen ze alleen nog online winkelen? Of kunnen ze nog langskomen als ze enkele regels, zoals het verplicht gebruiken van een karretje, in acht nemen? Laat weten wat klanten nog van je kunnen verwachten én wat jij van hen verwacht. 
  10. Grijp kansen. Vraag je af waar je klanten nu behoefte aan zouden kunnen hebben en speel hierop in. Stimuleer bijvoorbeeld met gratis verzendkosten dat je klanten bij jou kopen en niet bij de concurrent. Of plaats producten waar nu veel vraag naar is, zoals yogamatten, prominent in je webshop. 

WP Brothers staat voor je klaar
Wil je meer weten over het aanpassen van je website of webshop? Of heb je hulp nodig? WP Brothers staat voor je klaar!

Steven Ammerlaan

Steven Ammerlaan

Innovatie Consultant & Eigenaar | Steven@socialbrothers.nl | 06-204 13 957
Steven Ammerlaan

Inspiratie nodig bij een project?

Neem contact op via Whatsapp

info@socialbrothers.nl

030 737 09 02

Utrecht, Europalaan 100
Rotterdam, Klinknagelstraat 8