22 apr 2022

HTC: Gepersonaliseerde customer journey voor ‘Kom Verder’

❤️ Project
9 min. leestijd

Het platform Kom verder is een onderdeel van Mensely, ArboNed en Human Capital Care. Het doel van het platform is om de persoonlijke en professionele groei van werkend Nederland te stimuleren. Social Brothers ontwikkelde het welkomstplatform voor Kom Verder. Het doel van dit welkomstplatform is werknemers in Nederland over te halen om Kom Verder te gaan gebruiken in hun ontwikkelingsplannen.

In deze case

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Facts & figures

Gepersonaliseerde customer journey

Oplossing

Om zoveel mogelijk mensen aan te spreken hebben we een custom WordPress website ontwikkeld, die gepersonaliseerd is tot op het hoogste niveau. Met verschillende varianten van de website die aansluiten bij de verschillende sublabels kunnen we zoveel mogelijk conversies binnenhalen en zoveel mogelijk mensen verder helpen in hun persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Facts & figures

  • Gepersonaliseerde website
  • Goede performance
  • Hoge conversieratio
HTC Facts

Geïnspireerd? De volgende onderwerpen zijn aanbod gekomen

DevelopmentDigitoegankelijkheidHuisstijl ontwikkelingMarketingOnline MarketingStrategyUX Design
Toon alle inspiratie